Kontorströtthet

Ni med kontorsjobb; blir ni inte hemskt trötta när dagen börjar närma sig sitt slut (och i början och mitten också för den delen). Men främst så här på eftermiddagskvisten. Sömnig, visst, det blir man när man har sovit för lite. Men jag menar trött i som att huvudet liksom inte kan pressa fram fler kreativa tankar och fungera särskilt effektivt längre. Jag vill ju syssla med grejer som sker inne på ett kontor - men jag vill inte sitta på kontoret, åtminstone inte hela dagarna. Knepigt.


Men! Nu ska jag snart få lämna mitt kontor för idag (där kom det igen) och åka hem. Och sedan ska jag dricka varm choklad med min vän Niclas. Ser jag fram emot, blir alltid på så gott humör av att träffa honom.


By the way, det blir visst en flytt innan jul. Känns både knasigt och skitkul. Vår första, riktigt lägenhet liksom (och typ i stan dessutom, jag borde hoppa upp och ner av nöjdhet, och gör det nog snart). Vår älskade studentlägenhet vid havet (ehm, ån då) i alla ära, men vi pluggar ju faktiskt inte längre. Dags att gå vidare.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis ännu en gång för en er lägenhet =)

Vi får höras när du är hemma vännen, hoppas resan går bra.Du kan väl messa när du är hemma. Ska jag snart gå ner på möte på jobbet. Puss

Postat av: carro svarar

Tack vännen! Ni kommer också få en grym snart, jag känner det på mig.. Puss

2008-10-31 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback