Dravel om dravel

Alltså det här med Idol. Jag kommer aldrig ihåg att det går, tidigare säsonger har jag suttit ganska bänkad. Men ibland råkar jag zappa förbi och tittar på dravlet. För det är faktiskt mest dravel numer. Idol börjar kännas ganska gammalt och trött. Och den här gången tycker jag att "artisterna" är sämre och tråkigare än vanligt. De flesta sjunger bra men verkar ha scenpersonligheter som plattfiskar. Sen finns det ju några som "sticker ut". Anna med den jobbiga rösten. Snubben som sminkar sig som en tjej. Vissa tycker säkert att Lars är härlig och originell. Ett unikum, som vi fick höra om honom idag. Hahaha, jag och Anders knäckte oss. Unikum. Förihelvete. Lars är bara småkonstig och falsksjungande och egentligen ganska ordinär. Men han kommer nog hinna lura många innan den här Idolresan, som Jihde hade uttryckt det, är slut. Jag ska försöka att inte kolla på Dravlet. Det finns nog annat, mer givande, att slentriangöra på fredagkvällarna.

Ja. Ett blogginlägg i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-02 @ 23:21:47
Postat av: Carro svarar

Okej, du. :)

2008-10-03 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback