Blogg, bio, Scarlett, paranoia...

Jag skulle verkligen vilja blogga oftare. Och jag skulle kunna, det är inte som att jag är upptagen varje sekund av mitt liv (hemska tanke!). Men jag börjar tro att det är bloggen som begränsar mig, har nog ingen riktig lust att blogga just här. Kanske blir det en ny? Kanske kommer jag över det och fortsätter i den här fula, gula saken. Eller så lägger jag ner bloggandet. Det är väl ändå typ.. ute, ni som har koll på det viktiga?

Nu när jag ändå är här kan jag få ur mitt bröst en sak som jag stört mig på sen igår, då jag fick höra det. Dels för att det handlar om en person som jag verkligen inte gillar. Och dels för att det är ett beteende som jag skulle ogilla även hos någon jag tycker om. Men jag inser nu att jag inte kan vara särskilt specifik alls, för.. det vore ju en onödig konflikt, ha ha. Så. Jag kan bara uttrycka, för att skapa lite paranoia hos er alla, att jag BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ NÄR MÄNNISKOR (DU) BETER SIG PÅ ETT SÅ BORTSKÄMT OCH INPÅSKINNETVIDRIGT SÄTT, UTAN NÅGON SJÄLVINSIKT OM DET. För det är jag säker på att du inte har. Hade det varit jag som varit utsatt för det dock hade jag aldrig tolererat ett sådant sätt, det är ju också en del i det hela. Men ändå, shame on you. Vill även poängtera att det inte gäller någon i min nära krets, utan en ganska avlägsen bekant. Brrr.

Kan också tala om att jag var på bio igår. Vicky Christina Barcelona. Scarlett Johanson är ju nära crazy-beautiful, annars var behållningen det goda skådespeleriet från huvudrollsinnehavarna. Och miljöerna. Något man däremot kunde varit utan är slutet (?), berättarrösten och en otroligt irriterande melodislinga som spelades om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback