Träning, check

Danspasset var inställt. Ersättningen var något som innehöll ordet "puls". Jag kopplade i min bakistyngda hjärna att puls kanske inte var vad jag behövde just idag, men då jag ändå hade pallrat mig (och sandra, charlott och alex) dit var det lika bra att löpa linan ut. Instruktören var visst självaste föreståndaren. Han hette Tomas och var en riktig jävla sadist. "Stå inte still en sekund, ni kan lyssna och röra er samtidigt" och "Nej! Inte dricka nu, det är bara 19 minuter kvar." Jag gömde mig bakom en pelare så gott jag kunde men vågade inte annat än att ständigt skaka på fläsket. Och well, efteråt kändes det bra i alla fall. Men imorgon kommer träningsvärken återigen invadera mina muskler.

Efter passet gick jag (på vingliga ben) raka vägen fram till disken och köpte mitt första träningskort ever. En historisk dag.

56091-323

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja Carro!!/kram/M.

2008-01-27 @ 21:15:52
Postat av: Anonym

Haha du är söt gumman! Gömde du dig bakom en pelare? Lunch snart igen? Det var så himla mysigt sist!
Tips: testa yogan på friskis oxå!
Hörs snart! Puss puss Malin

2008-01-29 @ 09:30:16
Postat av: carro

M: Ja, heja mig!!

Malin: Jepp jag gömde mig, men bara lite. Ja, lunch snart! Eller bio! Vi väljer ju jämt så bra, guldbaggevinnande filmer ;) Ska absolut testa yogan, tyvärr går det inte så många pass och ofta svintidigt på morgonen.. Men men, nån gång så. Hörs snart gumman! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback