Torsdag

Jag är jobbigt trött och öm i (så gott som) hela kroppen. Hade ingen lust att gå till skolan idag men gjorde det ändå och lyssnade på en oakademisk föreläsning (don't get me wrong, jag klagar inte) där läraren visade upp typ tusen olika tidskrifter som vi kan tänkas sälja ex-jobb och andra artiklar till. Jag skulle hemskt gärna sälja mitt ex-jobb för 20-30 papp.

Efter skolan väntade lunch med Malin! Det var så kul att träffa henne, var såklart alldeles för länge sen sist. Hon "kände knappt igen mig" för jag har ju så "mörkt" hur numer. Minsann. Känns bra att inte vara platina längre.

Jag köpte en bok på stan förresten. Av Curtis Sittenfeld, som skrev I en klass för sig och som jag gillade mycket. Den här var hälften så tjock, tyvärr, men jag hoppas att den är bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Om du har fantasi så försök gissa vad bilden i min blogg föreställer! Ingen har gissat rätt än! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback