Till liv

Mäh. I morse när jag vaknade hade jag bara artigt mycket träningsvärk. Lite öm men ändå nöjd, för jag kände att jag hade tränat för första gången på flera år. Men allteftersom dagen gått har denna njutningsfulla smärta gått över till jagkaninteskrattaellerlyftaarmarnautanattdetgörjävligtoont. Måste det vara så smärtsamt för musklerna att väckas från de döda? Jeje. Imorgon kör vi igen! En timmes mag- och ryggträning. Core. Ohmygod. Jag kommer ligga på golvet och kvida. Men det är det ju värt, eller hur!?

Jag har ingen aning varför det är galet glest mellan orden i mitten. Så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

För att det (för programmet) odelningsbara jagkaninteskrattaellerlyftaarmarnautanattdetgörjävligtoont står på raden under. ;)

Jag har knappt heller nån träningsvärk. What's up with that??

Postat av: carro

Men jag testade att avstava det alldeles orimligt långa ickeordet och det blev ingen förändring!? Äh jag är nog trög, men skit i det. Träningsvärken intar kroppen sakta men säkert, lugn bara lugn.

2008-01-23 @ 13:55:22
URL: http://istalletforljud.blogg.se
Postat av: Mallan

Åh va gött. Du kommer fyllas med endorfiner och bli beroende av att pina dig själv. Lovely. :)

2008-01-23 @ 14:44:14
Postat av: carro

Jag jag känner mig redan lite beroende faktiskt. Hoppas inte att det är övergående? Men ifall det skulle vara det får jag tänka på skorna, träningskläderna och kortet jag köpt och komma på bättre tankar.

2008-01-24 @ 17:12:35
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback