Sudd

Gud. Jag är trött. Och bakfull. Trött och bakfull. Först vinochspritochcider här, i vårt snart föredetta hem (!!), sedan rumpskak på Berns och så i säng vid 4? (utan att ha kletat bort den naturliga skönheten och nu har jag fått konstiga prickar i ansiktet?) och så vaknad vid 8, 10 och 11. Jag fyller fan 25 i år. Är inte direkt purung längre. Det känns.

Och nu är jag trött alltså. Ikväll blir det lite bio, igen. Jag gillar verkligen att gå på bio, det är nog en av mina favoritsysselsättningar. En annan är att äta choklad, men den har jag, på riktigt den här gången, nästan lagt av med. Det är nog därför jag känner mig lite grinig.

image319
Ett tips: skaka huvudet fram och tillbaka och upp och ner

Kommentarer
Postat av: alex

jo mitt inlägg VAR tråkigare, men ok.

Åh vilka vackra yngre systrar jag har!! God damn, ni stoppar väl trafiken där uppe i Hufvudstaden!?

2008-01-13 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback