Saturdaaay

Idag blev det en liten tur på stan. Bland annat shoppades en liten skjortblus som bara skriiiker mitt namn. Högt också. Har småtrånat ett tag och nu slog jag till. Blir förmodligen premiäranvändning ikväll till den fabulösa (funkar alltid!) volangkjolen. Dessutom provade jag lite nördbågar på Synsam när Sandra skulle handla linsvätska. Rätt snyggt faktiskt, om nördigheten är balanserad och lagom stor osv. Dessvärre blir det nog inga nya brillor på ett tag. Måste bli bättre på att använda mina.

Det var allt jag ville, ikväll blir det party men förhoppningsvis är rödtjutet vänligt nog att spara lite ork till dansträning imorgon.

Ha en skön lördagkväll alla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en mysig stund med dig på stan :)
Det få vi göra om snart :)
Puss

Postat av: carro

Tack själv gumman, det får vi absolut göra snart igen! Vi måste ju hitta våra väskor ;)
Vi ses ikväll! Puss

2008-01-27 @ 09:32:24
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback