Så det är

Jag ska sluta tjata om mitt jävla tränande. Okej, det är en big deal för mig men resten av världen skiter i det. Ännu mer än i resten av mitt händelselösa liv. Nåja, jag tränar i princip varannan dag nu vilket medför att jag alltid har träningsvärk. Så är det med det. (När ska det sluta?) I let it go now.

Något som däremot är svårare att släppa är det faktum att vi missade tvättiden som vi båda trodde var bokad till idag, men i själva verket var igår. Låter inte så jävla blodigt kanske men jag är en tjej som föredrar att bära underkläder, speciellt när det är så här kallt, och det kan jag snart inte göra längre. Ska försöka slänga in lite shit innan elen stängs av i kväll, men det kräver att jävlarna som tvättar nu är färdiga någon gång snart!

Nog sagt om även det. Jag tog sovmorgon i morse. Välbehövlig sådan. Tänkte i min enfald att det kanske skulle sätta stopp för mitt fladdrande, stackars trötta vänsteröga men icke sa nicke. Fladder fladder. Fruktansvärt irriterade. Eftersom jag är läkarrädd och med starkt hypokondriska drag googlar jag "fladdrande öga" och tänker att om c-ordet dyker upp skiter jag bara i att läsa om det. Dock verkade fladdrande ögon i de allra flesta fall bero på trötthet, stress/oro samt för stort intag av kaffe och läsk. Well. Det låter ju inte helt otroligt.

Nej. Varför sitta vid den här jävla dumburken när man man istället kan lägga sig i sängen och kramas och sedan långsamt glida in i drömmarnas värld... Que?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback