Rastlöshet

Jag är rastlös. Och jag vet att det är otacksamt av mig för jag har längtat efter den här ledigheten i flera månader. När jag är rastlös brukar svaret ofta bli att äta något, vilket ju inte är bra för om man äter så fort det kryper i kroppen blir man ju tjock. För en stund sedan proppade jag i mig en kiwi och en banan i ett fåfängt försök att kväva socker- (läs choklad-) suget med en fruktchock. Det gick väl sådär. ICA är fortfarande öppet... men nej! Jag har ju inga nyårslöften eller så men jag SKA sluta äta så jävla mycket skit samt börja träna. Träningen känner jag faktiskt pepp inför. Igår provade jag gympadojor (för några sådana har jag inte ägt sen.. gymnasiet, när man var tvungen.) De var skitfula allihopa, givetvis, men några av dem var sköna och skulle funka att flåsa omkring i. Tror jag. Får slå till på ett par snart (så blir drasigur-hålet ännu mindre).

Helgen flöt in i den lediga vardagen på ett behagligt sätt. Lite shopping, lite spelaspel, lite systerhäng. Och massa sömn! Jag sover skitlänge på morgnarna nu. Asskönt. Jag är verkligen allra bäst på att vara ledig.

...om det inte vore för den där rastlösheten då. Men det känns en gnutta bättre nu. Tack för det bloggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman...såsammalikadan vi är,kram/M.

2008-01-06 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback