hårigt (höhöhö)

Idag sprang jag och lillasyster på stan. Först letade vi, med hjälp av karta, oss fram till Sahara där vi åt lunchbuffé. Mitt rörbegär blev mättat för ett tag. Mm goda röror är bland det godaste som finns. Sedan sprang vi omkring på kedjorna och souk och pub. I källaren på det sistnämnda handlade vi lite hårtjafs, shampoo, spray och så. När vi hade betalat med dyra pengar sa killen i kassan att vi skulle få ett schampoo eller balsam. Vi nickade snällt och fick varsitt balsam. För slitet hår. Hm. Ska vi vara tacksamma eller ta det som en förlämpning? Okej jag är ett utväxtmonster med för lång lugg (och ska klippa och slinga vilken dag som helst jag lovar) men särskilt sliten kan min man fan inte vara. Inte med tanke på vilka dyyyra grejer det får att äta varje dag. Så det så. Jag väljer alltså att se det som en snällgrej.

Idag är det förresten min och älsklings 20-månadersdag. Det går så himla bra för oss.

Ha nu en trivsam måndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback