Hänger och dinglar

Tja, vad händer?

Jag flyttpackar, vilket suger all livsglädje ur mig. Så egentligen går jag mest omkring och kollar på när A packar... Känner mig asdålig men att (flytt)packa är bland det värsta jag vet. Kanske för att jag gjort det alltför många gånger, eller bara för att det är så satans tråkigt och meningslöst. Hur som helst är A världens underbaraste och gnäller inte ett dugg över hur dålig jag är utan kramar mig istället och säger att jag ska "ta en paus, älskling". Han är bäst.

I övrigt har jag ikväll sålt mina första grejer på tradera. Inga stora pengar direkt, mest gammal (och rätt ny) H&M-skit. Men det är bättre att sälja det (och låta någon annan ha glädje av det bla bla..) än att kläderna ligger och ruttnar i min garderob. Så. En av plaggen köpte förresten Cissi. Eftersom jag ångrade att jag la upp just den klänningen är jag glad att den stannade inom familjen. She better pay up de 61 spännen det handlar om.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Brothers & Sister. Blev skitglad när jag såg på.. min videobutik på nätet att ett nytt avsnitt hade kommit upp. Jävla manusförfattare i Hollywood kan ni sluta strejka nån jävla gång.

Okej, det var den lägesrapporten, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback