Fynd

Nu har vi gått till ICA Bea och vänt! Solen hann hånfullt försvinna innan vi tog oss ut men det var.. rätt skönt ändå. På Bea i alla fall köpte jag upp mig på mer garn, så nu kan jag sticka matchande mössa och vantar och mössa till min halsduk om jag vill! Fast det vill jag nog inte. Men jag kan.

På Bea, världens näst bästa mataffär (Fokus är ju bäst) hittade jag även ett par vinröda strumpisar i nästa perfekt vinröd nyans (jag har letat efter sådana sedan i höstas). Det var ju bra! På bilden ser de inte ett dugg snyggvinröda ut. Men strunt samma. De är det.



Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh, när jag bodde i Stureby var Bea min affär. Och jag köpte också garn där, (på undervåningen) och stickade mig en blå och en svart- och silverglittrig halsduk :)

2008-01-10 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback