Faktisk bara massa svammel

Det känns som att typ varannan gång jag vill blogga så strular blogg.se. Det säger väl egentligen inte så mycket om blogg.se, men jag tycker att det är irriterande. Igår kväll skulle jag blogga om grammisgalan. Jag såg den och tyckte inte att den var riktigt lika bajsnödig som den varit de senaste åren (ja, jag är en galanörd. Dåliga, töntiga, guldbaggegalan, jag kollar på nästan allt). Dock var det en ganska avslagen tillställning, kidsen på golvet framför scenen var.. lama. Själva grejen. Men skit i det nu. Lars Winnerbäck uppträdde (tur att han lämnade MissLi i publiken, även om jag (trots allt) tycker att det var konstigt att inte hon fick komma upp på scenen när årets låt delades ut.. jaja). Jag gillar inte Winnerbäck särskilt mycket. Har tidvis umgåtts med människor som mer eller mindre dyrkar mannen för hans studentikost igenkännisgbara texter (eller något sådant), men aldrig riktigt förstått charmen. TROTS detta suger det alltid till i magtrakten när jag hör honom. Är inte det konstigt? Jag tycker det. Men kanske är nåt så simpelt som klyshig gammal betingning.

Ja, det var nog ungefär det jag ville dela med mig av till er igår men inte kunde på grund av blogg.se. Sov ni ok ändå?

Och så en annan sak. Igår var jag hos frisören. En pratglad liten sak som fick mig att dela med mig av mina åsikter om Britneys förfall och Victoria Beckhams midjemått. Det enda jag tycker är värre än en pratglad frisör är de pinsamma tystnader som orsakas av mig när jag drabbas av en pratglad dito. Jag är svag, jag vet. i alla fall. Svallet slingades och topparna.. toppades. Och även om jag aldrig är nöjd med den själva fönade frisyren efter ett frisörbesök brukar jag oftast, och absolut igår, kunna se potential och vara nöjd med färg och så. Igår var jag mycket nöjd med färgen till och med, men så idag när jag vaknar tycker jag att det ser ut som innan jag var där. Jag måste alltså illa kvickt ha vant mig vid de nya, ickedassiga blonda nyanserna. Så måste det vara.

Och om ni kommit så här långt ner utan att klickat vidare till nästa blogg på er dagliglista så är ni antagligen jävlig uttråkade eller mamma. Jag önskar er i vilket fall som helst en god dag.

Kommentarer
Postat av: alex

det är för att du GILLAR Winnerbäck egentligen som det suger till i magen! så det är bara att ge upp!NU. Han ÄR ju så innerlig.

2008-01-10 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback