2008

Så var man tillbaka i stora stan. Åkte tåg hit och på tåg har jag alltid så jäkla långtråkigt så jag sitter jämt och diktar upp massa svulstiga blogginlägg i huvudet, men i nio fall av tio har jag ingen dator att skriva ner dem på och att göra det för hand är uteslutet. Så när jag kommer hem är all svulstighet borta och det blir inget inlägg. I dag satt jag i alla fall och klurade på att jag inte har några nyårslöften men såklart massa tankar och visioner och önskningar (alltså förmodligen inofficiella nyårslöften?) om hur jag vill att det nya året ska bli. Jeje skitsamma, det blir inget mer än så just nu.

Den kommande veckan skall jag inte göra ett skit, förutom att möjligtvis springa lite på stan, sova, läsa, kolla på tv och spela spel. Veckan efter det ska jag eventuellt börja packa lite, fast förmodligen kommer jag titta på som en åsna när A packar och sedan, i liten panik, börja hjälpa honom när det är två dagar kvar tills vi drar. Jag ser det komma.

Förresten nyår... Kalasfull (som man ska vara på kalas?), vilket resulterade i att nyårsdagen spenderades som en klyschig hög i soffan framför Ivanhoe. Gött ändå.

Nu, 2008, gör vi det här.

Kommentarer
Postat av: alex

du skriver så härligt och rätt svulstigt med också tycker jag allt ;)

längtar tills du (ja ni båda såklarr!) kommer hem igen! då ska vi fira, med frukt kanske? (för fika är det väl slut med nu när vi båda ska träna ha ha) kram!!

2008-01-02 @ 23:55:22
Postat av: carro

Missa inte ännu ett svulstigt inlägg några cm upp! ;) oh vadå!? Om man tränar har man väl ännu större rätt att fika???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback