Ytligheter

Helgen har varit lugn och skön! Otroligt skönt. I går regnade det men vi var ändå på stan en sväng och hittade lite fina grejer. I dag har varit en duktig dag då vi har städat hela lägenheten samt tvättat massor. Duktigt värre. I morgon är det måndag. Igen. Nedräkningen till nästa helg har börjat.

Och nu Sandra, min vän, bara för dig! Lite av den senare tidens nyförvärv till garderoben:

T-shirtklänning från Granit och sjal (man kan aldrig få för många) från Indiska.

Vit killt-shirt. När man handlar på Granit får man kläderna i matchande tygpåsar, där plaggen står beskrivna. Trevligt tycker jag.

Svarta ankelboooots från Vagabond. Asbra köp, passar till allt jämt.

Randig (är helt insnöad på randigt) boxig stickad myströja. Ett riktigt kap från Vero Moda.

Helt vanlig mössa från H&M, som förmodligen håller huvudet varmt i höst/vinter. Randig såklart.


Och så höstens bästa köp! Mina rutiga, jättestora flanellpyjamasbyxor från Cubus! Bor i dem här hemma.

Nöjd nu gumman? ;)


Nu ska jag och Anders lägga oss i den nybäddade sängen och kolla på Greys och käka nybakad chokladkaka. I morgon börjar det nya sunda livet! Höhö. God natt!

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, nu blev jag shoppingsugen! Bootsen var skitsnygga!

Postat av: Sandra

Carro, jag är riktigt nöjd att få se allt du har shoppat. Det kommer att bli lättare när du flyttar tillbaka hit så slipper du lägga ut allt du har köpt hahahah! Det var massor med snyggt du har shoppat loss! Om två veckor kommer du till mig :)

2007-10-01 @ 18:54:09
URL: http://SandraLu.blogg.se
Postat av: carro

Ina: Ja visst är de :) Finns visst i rött och lila också, ifall man skulle vara lagd åt det hållet ;)
Sandra: Jaa då får du se det live, när jag flyttar hem igen! Ses snart nu!!

2007-10-02 @ 21:44:08
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback