I kapp

Efter en lååång helg, dessvärre till större delen bestående av jobb (men även två urmysiga sovmorgnar och en 27-årsfest), är jag nu välbehövligt, välförtjänt ledig ett par dagar. Sedan följer tre dagar med 7-16, vilket innebär att jag måste gå upp skittidigt, men jag är ändå nöjd. För det innebär synkade arbetstider med min älskade... Som fyller år i veckan! Men. Nog om det.

I dag är jag alltså ledig. Borde åstadkomma massor. Städa, tvätta, motionera. Men när jag väl sitter här och är alldeles fri så.. sitter jag bara här alldeles fri. Orkar inte göra nåt. Inte ens käka frukost. Blir helt förslöad och handlingsförlamad. Förslag på hur man river loss slöheten från kroppen? Någon? Tas tacksamt emot i sådana fall.

Tänkte fylla på med lite bilder från Johans födelsedagsfest, en trött carro på väg hem från jobbet sent i går kväll osv. Men festbilderna vittnade allt för väl om den där flaskan vitt som det våldsamt 'smuttades' på för att "komma i kapp". Så nä. Och vem har behov av att se mig trött och jävlig ombord på en tunnelbanevagn? Nä, så jag hoppar.

Dags för dagens microgröt. Magen kurrar.

Kommentarer
Postat av: alex

du har ingen länkt till mig bland dina kontakter...:(

2007-09-11 @ 11:23:52
Postat av: carro

Nu har jag det! Och du ligger först dessutom!

2007-09-11 @ 11:49:12
Postat av: alex

oh la la, det gör jag visst!
Jag gillar din blogg, så fortsätt skriv!

2007-09-12 @ 11:52:50
Postat av: alex

http://denriktigaalex.blogspot.com/ he he

2007-09-14 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback