Helgen

1. I väntan på tvärbanan passade jag på att, i senapsgula strumpisar och den rättså nya monkijeansklänningen (som jag för övrigt förmodligen kommer halvbo i i höst), memorera tvärbanans samtliga hållplatser...
2. ...detta roade sig även min käraste med. Sen tävlade vi om vem som kunde komma ihåg bäst och flest. Eller nä, det gjorde vi ju såklart inte, men vi kunde ha.
3. Så småningom hamnade vi i alla fall hos Cissi och Johan där vi åt kräftor och tillbehörspaj, bland annat.
4. Och idag gick vi till golfbanan här utanför och (anders) slog några bollar. Den där svingen signalerar ju verkligen att han en gång i tiden hade hcp 10. Kan ju vem som helst se.



Kommentarer
Postat av: alex

Det ser Så gott ut! Maten på bilden alltså. Fråga bara: vad är en "tillbehörspaj"? En paj med tillbehör? Eller en paj som ÄR ett tillbehör? Eller en paj med tillbehör I?

2007-09-03 @ 22:04:48
Postat av: carro

Det var mycket gott också! Tillbehörspaj är en paj som fungerar som ett tillbehör. Jag var så fascinerad av detta namn att jag tjatade om det hela kvällen. För så rolig är jag.. gott var det iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback