Bring me!

Känner att min blogg försakas lite. Så blir det när man antingen jobbar eller är trött för att man jobbar och inte har något att skriva (eller inte känner för att skriva om det).

Nu är det helg (jag lever för helgerna) och jag ska ut i regnet och köpa den där jäkla mössan som verkar vara slut överallt. En helt vanlig mössa, för jag ser ut som en idiot i de där med massa (stickat) tyg över (ni vet?) om som en svamp i basker.

Är förresten duktigt avundssjuk på C & J som åker till Madeira om ett par dagar. TA MIG MED! Jag kan vara världens roligaste handbagage. Väger bara pyttelite mer än det tillåtna. Och inga synliga vätskor över 2 deciliter. Kom igen, schyssta!

Kommentarer
Postat av: Cissi

;-) Du får komma förbi vid 4 snåret på tisdagmorgon och se om du kommer inte i vår handbagageväska, den är jättestor :P och jag menar att väga under 5kg är väl inget problem.. (Jag behöver väl knappast säga att det ska bli så jävla skönt att komma iväg till varmare breddgrader. men jag skriver det ändå så inge missar det, tror dock att de flesta är underrättade.)

2007-09-30 @ 20:02:03
Postat av: cissi igen

Mycket härliga stavfel där, men jag orkar inte rätta för vi ska käka kräftor nu ;)

2007-09-30 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback