Ballar av stål?

Det där facebookandet verkar farligt; poka någon av misstag. Kan aldrig vara bra. Jag håller mig långt borta. Och det är rätt ensamt här långt borta, men känns bra.

I övrigt har det inte varit så drygt på praktiken som det är nu. Ny handledare. Ny oengagerad, ointresserad handledare. Hade jag haft lite större ballar (eller några alls) hade jag sagt till honom att fan skärpa till sig. Eller avsäga sig handledarskapet. Eller inte ta på sig det alls om han är så jävla ointresserad. Men i stället biter jag ödmjukt ihop (i måndags) eller uppvisar sammanbitna miner och kommer med ytterst subtila gliringar som han förmodligen inte alls uppfattar (igår). Ger det idag med annars är det faktiskt läge att ta fram de där ballarna. Vill ju faktiskt verkligen lära mig det där med webpublicering.

Saknar saknar SAKNAR min älskling. Hela tiden när jag inte får vara med honom. Fast vi minst sover tillsammans varje natt och fast det gått nästan ett och ett halvt år. Borde inte nyförälskelsen gått över då? Det har den inte. Älskar dig så mycket, raring.

56091-264

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är inte ensam i kampen mot töntfacebook, brrr det verkar så läskigt, som en sekt där det enbart går ut på att snoka runt så mycket man bara kan, urk! Fram med bollarna sis! Låtsas som du är jag och bara gör det ;-) Jag började sluta tro att nyförälskelsen skulle gå över någonstans vid 3,5 år för tro mig den går inte över när man är menade att leva ett helt underbart liv ihop... :D Så vi får gå runt i vårt rosa nyförälskade skimmer i sisådär 80 år till! På fredag ska vi shoppa!!! Puss!!

Postat av: Johanna

En oengagerad är ändå bättre än en OND.. Men det kan jag inte skriva om på bloggen för den är känd på redaktionen. Suck.

2007-09-27 @ 19:12:40
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: alex

hörrudu, man måste väl inte ha ballar för att säga ifrån? var inte så "ödmjuk" nu lillayster, är han kass så påpeka det. på ett br sätt. du förtjänar bra handledning. kram!

2007-09-28 @ 15:38:08
Postat av: carro

Cissi: Har du skaffat extrabiljett till Madeira till mig än?
Johanna: Oengagerad är nog marginellt bättre än ond ja. Fast oengerad kan (tydligen) också bidra till att man känner sig värdelös, och de är ju aldrig bra.
Alex: Ballar, bollar, vem räknar.. Jag vet att jag förtjänar det. Får se vad som händer nästa vecka, blir det inte bättre ryter jag så det ekar över hela nyhetsredaktionen. He he. Kram

2007-09-29 @ 12:19:33
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback