Back on track, typ.

Eftersom puckopappan till killen vars lägenhet vi bor i och betalar en fet överhyra till - hängde ni med där? - glömde betala räkningen till bredbandsbolaget så har vårt internet varit avstängt några dagar. Fullständig katastrof givetvis. I och för sig har även jag varit ganska avstängd de senaste dagarna så det går nästan, men bara nästan, jämnt ut. Men nu fungerar i alla fall internet igen som ni kanske förstår.
Att jobba natt var och är för övrigt inte särskilt kul. Första natten var värst, vid 5-tiden var jag så trött att jag darrade och mådde illa. Andra var lite bättre för då hade jag ju vaknat inte jättemånga timmar innan jag började. Och så rånades nån pengacentral i Bromma vid 4-tiden så vi fick fullt upp... Jaja, nog! Snart snart snart är det helg även för min älskade! Can not wait.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra att du är äntligen tillbaka på internetvärlden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback