Tyck synd om mig, jag är ensammast i sverige

Min blogg hatar mig. Jag klandrar den inte. Det här får väl ses som nån slags konstgjord andning.

Annars då?

Har varit i göteborg. Behållningen där var att träffa söta Sandra och Matias och Charlott. Och fikan hos Alex och Nicklas. Och Lisebergsavslutningen tillsammans med samtliga ovan nämnda. Och snabbislunchen med Niclas, min kära extrastorebror. Jag saknar er alla, mycket!



Sekundärt skönt var frissabesöket i går. Toppklipp och luggfix och slingor.

Positivt med att vara tillbaka här är den inplanerade helgen med Cissigull. Och att det är onsdag kväll nu, och alltså nästan slut på arbetsvecka.

I övrigt hatar jag aldrig Stockholm så mycket som under rusningstid. Någon av de där morgnarna kommer jag slänga mig på golvet (eller på folket som står på mig blir det ju) och skrika.

Ps. I kväll när jag kom hem låg det ett tjockt kuvert på dörrmattan. Jag som aldrig får paket på posten, om jag inte fyller år eller så... Men det fick jag ju! Älskar dig sötnos, du är så bäst.

Och så lite bonus.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv vännen för helgen :)
Vi ses snart! Puss

Postat av: alex

trevligt skrivet. men du, det var faktiskt en LUNCH ni åt hos oss, INKL kaffe och kaka. Hmrf!

puss&kram!

2007-10-22 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback