snakke norsk?

I ett desperat, arbetslöst, ögonblick för ett tag sen registrerade jag mig på rekryteringssajten Komet. No luck där, men då och då kommer det mer eller mindre frestande jobberbjudanden. Som idag:

Hej Carolina!

Vi har idag funnit följande uppdrag som stämmer överens med din profil:

Reception/Kundtjänst Norsktalande kundtjänstmedarbetare, Deltid, Göteborg

Undra vad jag sagt eller gjort som fått dem att tro att jag kan prata norska? Och på ett teknikföretag dessutom. Hmm.

.......

I övrigt: huvudont och halsvärk.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hihihi, jag visst inte att du kunde snacka norska:P Du får inte ta och bli sjuk nu vännen, när du snart kommer till oss :)

2007-10-10 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback