Bowling for..

Efter middagen igår fick ödet (eller rättare sagt det faktum att vi precis missade tväris vid gullmarsplan) bestämma att vi drog hem till cissi. Där var det partyparty och lite packipackat. Vilket inte jag var då huvudvärken satte stop för mitt vindrickande allt för tidigt. Hursomhelst drog vi på lite spontan discobowling, vilket är rätt kul i alla sin nördighet. Synd bara att jag är kass på bowling. Och, återigen, synd att mineralvatten blev min melodi för kvällen. För ja visst man kan ha kul nykter och allt det där, men, bowlingskorna med kardborrebanden (!) blir nästan olidligt fula i nykter tillstånd.

56091-291 56091-288 56091-289 56091-290 56091-292 56091-293

Ps. Kvällens roligare var Paulina som varje gång David, hennes kille, skulle skjuta iväg ett klot skrek "David, du är sämst!". Haha, det var nånting med tonfallet. Och det faktum att han totally tog åt sig! Och sämst, tja, det var nog att jag var rätt dålig. Sånt som händer. Även solen har sina fläckar.


Nu måste jag städa för det var en herrans massa dagar sen sist!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy fan vilka heta bilder, jag ser så härligt oberusad ut. :P

2007-10-28 @ 17:34:03
Postat av: carro

HAHAHA. Du kommer inte ihåg att du skickade sms:et om systembolagstpastillerna.. HAHAHAHA! ;)

2007-10-28 @ 23:05:27
Postat av: Cissi

Meh! Mobb mobb på dig med måndagsslackare, fattar du vad hårt det var på jobbet idag, grrrr... God natt tisdagsslackare (ännuu mer grrrr) (och morrr)

2007-10-29 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback