Allt allt allt kommer till den som vågar vara rädd

Jag skulle kunna köpa allt allt från H&M:s trendavdelning. Lagom duktigt inspirerad av tillexempel acne är den. Men till typ halv acnes priser. Rätt dyrt för att vara hm, men fint fint. Längtar tills nästa festligare tillfälle då jag får använda min underbara grå med de stora knapparna... Så, vem som, bjud mig på fest!

Annars då?

Jag har börjat fundera på att skaffa en annan blogg. Som typ ingen jag känner till känner till. Som inte handlar om mig utan om det jag skriver. Där jag kan skriva vad jag vill. Och ärligare. Om det jag tänker och känner. Och om folk jag stör mig på. Alltså inte namngivna då, men ändå. Åh han den där grannen är så stööörd. Till exempel. Jag kommer inte orka göra det. Skaffa riktig blogg. Men det vore ju nåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du handlat för snyggt nu vännen :) Du ska väl snart komma ner på fest hos mig!
Puss

Postat av: alex

jo kom igen carro, frigör dig nu och skaffa en hemlig blogg om du behöver får skriva ärligt om allt och alla. så kanske du vågar säga lite av det iaf till oss andra på sikt? kram kram!

2007-10-25 @ 11:55:16
Postat av: Carro

Sandra: En grå klänning med knappar hela vägen. Jättefin. Mycket möjligt att jag har den på din fest! :)

Alex: Vi får väl se... Du kanske till och med skulle få veta adressen till den extremt hemliga bloggen...

2007-10-27 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback