Strålande jul

Jag känner mig lite snuvad på julen.

För trots att jag har fått massa fina klappar, ätit mängder med proteinmättad mat och umgåtts med nära och kära har den där julkänslan inte infunnit sig. Ni vet den där speciella man hade som liten när man vaknade tidigt på julaftonsmorgonen, öppnade julstrumpepaketet och sedan tassade ner till granen genom huset som var så rent att det glänste. Numer är jag glad om jag får en stund, någon gång under julen, när jag är fylld av denna känsla. Men i år; ingenting. Hade bytt ut både julklappar och mellandagsreafynd mot en halvtimme.

Men, såklart, har jag haft det fint och bra i jul. Nedan ser ni den finaste klappen jag fick (även den rosa sötsaken på fjärde bilden var en julklapp). Fastän jag var en dag sen till småland var låg det många klappar under granen, det måste ju betyda att de flesta var till mig. Så jag drog på mig tomteluvan och freestylade lite. Och Baloo är söt(are) i min sjal. Och så sist det som vi tveklöst sysslat mest och oftast med (förutom att äta då för det har vi gjort samtidigt); sällskapsspel.

 
  
   

Kommentarer
Postat av: Ina

En riktigt snygg tavla på dig & pojkvännen! :)

Postat av: Carro

Tack Ina, vad snäll du är!

2007-12-31 @ 11:22:25
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback