Fula plastgranar

Jag har precis chockat mig själv. Fast jag har haft en ganska jobbig dag på jobbet och är minst lika trött som vanligt så står det en lasagne i ugnen! Tillagad av mig. En maträtt som tar mer än en timme att laga. Konstigt och knasigt. Men bra, för det är gott och jag är hungrig och jag känner mig lite duktig. Och det är ju bra. Så klapp på axeln till mig.

Förresten, jag blir jävligt sur på alla gräsliga plastgranar! Finns inget fulare. Om jag någon gång skulle få barn och de visade sig vara allergiska mot granar skulle jag säga till dem att hålla sig borta under julen. Det kommer aldrig in nån plastgran till mitt hem. Så är det med det. Och det är likadant med hundar förresten. Det skulle aldrig funka mellan mig och min unge ifall den skulle bli allergisk mot hundar.

Kommentarer
Postat av: Sis

"Mig och min unge", du jag ryser. ;) Vi skulle ju prata idag, fan. Jag ringer dig imorrn. Pyss!

2007-12-04 @ 23:12:04
Postat av: alex

ha ha, underbar iställning till jul och barn du har!! skrattade högt! du bloggar, det är bra. jag diggar din blogg, den är underhållande!

2007-12-07 @ 13:18:08
Postat av: carro

Systrar: Ni (förutom mamma) är mina trognaste fans tror jag. Snart är det jul, då ska vi mysa halvt ihjäl oss och dricka julmust till frukost lunch middag. Vem är på? PUSS på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback