Blaj

Jag har kommit på en grej. Jag är oftast ganska ointresserad av vad ni gör, har gjort, när jag läser bloggar alltså. Det är tankarna som är roliga. Speciellt om de är knasiga. Eller alltså om det har hänt nåt speciellt eller askul så visst. Då är det ju kul. Men annars liksom.. "jo men jag har börjat en ny kurs" eller "idag på jobbet". Jag bryr mig liksom inte. Eller jo vissa bryr jag mig ju faktiskt om vad de gör. Det här spricker lite va? Mm. Med mina mått mätt är den här bloggen, min alltså, asastråkig. Fast å andra sidan, i like it, men jag är nog missvisande intresserad av mig själv.

Kylskåpet är verkligen paj. Och har förmodligen varit det ett tag fast vi inte orkat konstatera det. Så vi har käkat härskna, finns det ett sånt ord?, grejer i flera veckor. Jiho är det därför magen varit lite.. konstig? Hursomhelst, nu är balkogen kylis istället, back to basic såattsäga.

Nu ska vi snart käka lax och prinsisar och skinka. Det blev ett litet julbord. Värsta atkins. Och vitt vin, för jag ska handla julklappar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en jättefin kväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback