8 dagar

Hej hopp, snart tar det stopp! Praktiken alltså.

Idag intervjuade jag Robin Paulsson (och han googlar säkert sig själv som alla andra och läser det här men skit i det nu). Robin var trevlig och jag tycker det var trevligt och upplyftande att göra en intervju som tog längre än fem minuter. Imorgon ska jag skriva en skitbra artikel på det han sa.

Annars då så lider jag av allmänna krämpor. Med risk för att låta gnällig är det fan alltid nåt den här hösten. Just nu är ryggvärken värst. Är det fyra månaders stilllasittande som gör sig påmint? (Åh gud jag särskrev just påmint, jag håller på att bli dyslektisk, sakta men säkert!) Jag vet faktiskt inte. Men jag googlade och förmodligen har jag inte cancer. Ta i trä.

Om två veckor från nu är jag hemma i Småland och förmodligen strängt upptagen med att dricka julmust. Eller äta kolor. För det är det jag tänker roa mig med mestadels av tiden nämligen. Oh, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag med... Snart snart jul!!! :D (och sen kan tiden stanna) Kraaam på syster!!

2007-12-12 @ 21:42:47
Postat av: carro

Kunde inte sagt det bättre själv! Men vi fokuserar på en lååång mysig jul! Krääm

Postat av: Petra

Jag skrev nyss nej bakåfram, alltså jen. Det kanske är nåt som går? (Och bara för det så stavade jag precis som med å - oh my god whats happening to me?)

2007-12-14 @ 15:27:11
URL: http://petradahlberg.blogspot.com
Postat av: carro

Petra: Jag vet inte vad som har hänt, vi brukar ju vara så ordsäkra annars. Hoppas det är övergående, typ julsjuka, annars ligger ju karriären, eh, lite i farozonen.

2007-12-14 @ 18:30:18
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback