Sthlm

Ja nu är vi flyttade och uppackade. Känns lite konstigt att ha flera olika rum och dörrar att gå in i och genom. Men bra. Kommer bli fint det här. Och förmodligen i alla fall ganska hemma. 33 minuter tog det från (inte till för då var det en hund med som saktade ner det lite) Cissi. Men vi ska under 30.

Men nu till något annat, nämligen ett bloggtips. Helt opartiskt naturligtvis. Alex, min lilla storasyster, har äntligen börjat blogga. I blott en dag har hon hållt på, men det är en lovande start men låånga och braiga inlägg. Läs
här!

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack för länken syster!Kul att du gillar min blogg. (och JA inläggen är LÅNGA, jag gillar ord så mycket!)Jag gillar din också, du har dessutom väldigt fina färger, det har jag inte listat ut hur man får än...
Hoppas det känns bra i Sthlm, har ni fått upp kylskåpsmagneten än?;)

2007-08-14 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback