Sofo it is

Vi har tvättmaskin i lägenheten vi nu bor i. Håller just nu på att tvätta den första tvätten. Jungfruresan så att säga. Tvättmaskinen skakar och har sig inne i badrummet. Den har gjort det ett tag nu. Ska bli spännande att se hur lång tid en sextiomaskin tar, om lakanen blir rena osv. Rimligtvis borde de bli det men man vet ju aldrig.

Klänningen jag köpt på tradera, och som jag ska ha på bröllopet (inte mitt eget dock) i Göteborrrrg om knappt två veckor, har kommit och den satt som ett (en?) smäck. Med Cissis silverbolero och ett par schyssta skor till blir jag nog riktigt tjusig. Skönt att ha på sig något som ingen annan kommer ha. Jag är nöjd.

Idag ska vi promenera till Södermalm och kolla läget där. Sofo ska ju tydligen vara the shit. Jag föredrar i alla fall Söder framför Östermalm (nästan) alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback