skoskav från HELVETET

Just det. FY SATAN VILKA JÄVLA SKOSKAV JAG UTSATTES FÖR IGÅR. Liksom okej, att nya skor klämmer och skaver lite får man räkna med, så är det ju. Men detta. Vi snackar köttsår. Insåg rätt tidigt på kvällen att det inte skulle fungera och lade skorna på hyllan, så att säga. Och det gick (minst) lika bra att dricka vin och dansa barfota. Faktiskt så skulle man kunna säga att jag startade en trend, för innan midnatt var det inte många av brudarna som hade skor på sig. Yeah. Carro - trendsettern. Men i alla fall. Mina skoskav. Ajajaj så ont de gör. Idag köpte jag såna där läskiga plåster, som blir som en extra hud ni vet, och de hjälpte njutningsfullt mycket. Nu är bara frågan hur fan jag ska kunna ha på mig de där skorna igen? Det är bara att bita ihop antar jag. Kanske ska täcka hela fötterna med de här plåstrerna tills skoskaven helt enkelt inte har någat annat val än att kapitulera? Ja, så får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback