Rapport

Okej, nu smakar jag olagligt mycket vitlök i munnen (från första takeaway-käket här i årsta, pasta från greken).  Vill inte tänka på hur det osar ur den. Munnen alltså. Jag vet ju vad jag själv tycker om andra personers vitlöksos. Speciellt såndana jag inte känner. Eller bara de kanske. De jag känner och tycker om borde jag faktiskt ha lite större överseende med än så. Hursomhelst kan nog en tandborstning extra ikväll vara på sin plats. Så jag får pussas lite med min beloved.

Andra dagen på SVT-utbildningen och jag känner att jag börjar bli mer än redo att lämna skolbänken. Fem år (eller nåt sånt!?) på universitet räcker. Blir helt slut i lilla skallen av att sitta och lyssna en hel dag. Tur att vi får fika stupikvarten i alla fall. Och det känns som att jag kommer bli ännu mer koffeinberoende i höst.

I övrigt saknar jag litegrann att traska hemåt på Heden, i kvällssolen. Saknar dig Göteborg. Bara så du vet. Men vi ses ju i helgen!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Matias

Vi saknar er här. Men i helgen hoppas jag att vi hinner ses :) Puss

2007-08-21 @ 20:35:28
Postat av: Sofia

Ja fikorna är sweeta, de snålar minsann inte på kaffet :-). Sofia gillar skarpt.

2007-08-21 @ 22:29:22
Postat av: Lotta

Hej! Låter som du trivs ganska bra, skönt! Själv har jag letat mig från skogarna och tilbaka till Gbg för några dar. Hade en tenta som kallade. men nu är det överstökat och i em blir det shopping! =) KOmmer du hit framöver? Var ju ett tag sen man såg dig... Ha det, kram!

Postat av: carro

S & M: Ja på söndag ska vi käka frulle tillsammanns:D
Sofia: Mm kakor är gott, men att äta dem varje dag kan inte vara bra för.. nåt:S
Lotta: Jadå vi trivs, men längtar hem till götet också såklart! Ska ju dit nu i helgen på bröllop, men det blir bara en snabbis. Hoppas ju kunna åka dit till kräftskivan, då får vi ses och dricka oss berusade ihop:D Sen hoppas jag ju att du och sandra kommer och hälsar på i höst!! Hoppas tentan gick bra. Kram!

2007-08-23 @ 21:23:00
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback