Nightynight

Jaha nu är det snart helg. VILKET ÄR EN JÄVLA TUR FÖR JAG BEHÖVER SÖMN! En vara som inte kommer strös över mig i helgen heller, i och för sig, för vi ska till göteborg och gå på bröllop. Men lite mer får jag sova, hoppas vi. Introveckan lider mot sitt slut, skönt tycker jag för jag vill som sagt hugga tag i det riktiga jobbet istället. En hel dags röstträning idag kändes till exempel något överflödig...

På tal om bröllopet, outfiten är kirrad sånär som på skorna. De måste vara svarta, och de två alternativ jag egentligen har är inga klockrena sådana. Hmm kanske tvingas att köpa ett par skor imorgon istället, stackars mig. Jo sen är det ju en sak till. Bh-frågan. Ska ha en armbandslös klänning och måste således ha en dito bh, och sådana gillar jag inte. Känns opålitliga på något sätt. Men trots att jag inte är någon Pam A direkt så är att gå utan inget alternativ. Så vi får se hur jag löser det. Snurrar jag bh:n jag hade till studentbalsklänningen ett extra varv så håller den sig nog på plats.

Vi säger så, och jag ber nästan om URSÄKT för svamligt inlägg och taskigt språk. Men jag är trött som sagt och ändå, mer eller mindre, tvingar någon odefinierbar tvångstanke mig att blogga. Knasigt. Men bättre dåligt än inget? Kanske. Godnatt, nu, på er!

Kommentarer
Postat av: alex

jag har en sådan där bh utan axelband som är en jätteliten 75 D, alltså verkligen liten. den är hudfärgad. tror du det skulle funka?

2007-08-23 @ 22:02:09
Postat av: Cissi

Ses i morgon yster!!! kram och natti!!!

2007-08-23 @ 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback