Mitt hår

Usch, det är en långvarig bloggtorka som härjar. Jag är lite orolig för oss. Men vi härdar ju ut det här, eller hur? Kommer tillbaka starkare än någonsin?

Kan ju i alla fall berätta att jag i fredags gjorde ett välbehövligt besök hos frisören. Sa till jäntan som skulle klippa mig att jag ville bli lite mörkare. Och well, som jag skrev i sms till A: "Du kommer väl inte hoppa baklänges av hur mörk jag blev", men jag är nöjd. Mattare blondhet (INGEN UTVÄXT!) och fina slingor. Tycker jag själv. Och klippningen är jag också rättså nöjd med, även om den inte heller är omvälvande. Fresh är kanske ordet som kan sammanfatta det hela. Och oj nu har jag skrivit flera meningar om mitt hår. Är bloggtorkan över?

Solen skiner! A är ledig (och har två dagar kvar att jobba). Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback