Mätt och trött och nöjd

Sitter på tåget från Göteborg på väg tillbaka till Stockholm. A sover sött bredvid mig. Bröllopet igår var fint och trevligt, och tämligen testosteronstint vid min bordshalva. Lyckliga jag som hamnade i lumpenhörnan. Verkligen. Och rödvinet flödade, skulle man kunna säga. Fan vad jag har lärt mig att uppskatta rödvin.

Supertrevlig och småbakfull frukostdejt med Sandra och Matias fick avsluta blixtvisiten till hemstaden. Och vilken jävla frukost sen! Har ni inte provat brunchbuffén på Soho vid Kungsportsplatsen - gör det. I'm telling you. Åk från Luleå och käka söndagsfrulle där. Dyrt ja, men så värt det. SÅ. Namnamnam.

En slitig vecka, följt av en slitig helg, är snart till ända. Och imorgon kör vi igen. På riktigt den här gången. Jag har liten sovmorgon och börjar inte förrän 10. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var mysigt att få träffa er en stund och äta oss mätta. Dit får vi gå någon fler gång tycker jag :)
Saknar dig.
Puss

2007-08-26 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback