Karaktär

Det är ren viljestyrka att gå förbi Ica Focus godisavdelning, ja vilken godisavdelning som helst, utan att stoppa ner en enda liten bit av det bruna knarket i korgen. Och när jag nu lyckas med det (och med tom mage till och med!) börjar jag nästan tro på att det finns ett spår av karaktär i mig. Ett uns i alla fall. Idag utgjorde två bananer, bananer!, substitutet. Inte dåligt av mig. Inte illa alls. Jag tror för övrigt att lite ilska hjälper karaktären på traven. På väg till affären retade jag upp mig en smula över bilförare som inte kan blinka när de ska svänga och på en liten okänd snorunge som riktade sin lilla ynkliga plastpistol mot mitt huvud och låtsades skjuta. Så tack för det då, snorunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback