ett komma 25

Fucking crazy är jag på god väg att bli. Till råga på allt måste jag packa. Och nu är det så att jag absolutely hatar att packa. Je la deteste! Men jag måste. Och det hjälper ju inte direkt.

ANYWAY. Idag har jag och Anders ettårochettkvartalsdag. Stort värre. Eller något sådant. Jag älskar den där mannen till döds i alla fall. Vi är äckligt lyckliga tillsammans. Borde baka en kaka, eller nåt, till honom för att visa min uppskattning. Men trots, eller nä förresten tack vare, att jag inte gör något om dagarna har jag blivit totalt förslöad. Och idag är det dessutom pissvarmt så jag har extra mycket ingen ork och ingen fantasi. Inget 'go' kanske någon skulle säga.

Men i övrigt är jag alldeles fruktansvärt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Matias

Ha det så mysigt ikväll och grattis till er :)

2007-08-07 @ 21:43:36
Postat av: Carro

Tack vänner! Jag kommer sakna er... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback