Underhållningstips

Grey's anatomy är bland det bästa du kan se på tv just nu. Ja förrutom Uppdrag granskning och Rapport och såna seriösa program såklart... Grey's bjuder på lagom mycket (och detaljerad) spänning, humor och löööv. Som min träffsäkre (?) pojkvän uttryckte det; det är en blandning av Cityakuten och Scrubs. Stämmer nog rätt bra. Lagom seriöst och lagom skruvat. Check it out. Eller önska dvd-boxen i julklapp om du missat.

På tal om inget. Jag har vunnit den psykologiska kampen över mitt choklad (och socker?) beroende. När jag var hemma och ställde mig på vågen och den visade typ 1 (ETT) kilo mer än den brukar blev jag övertygad om att jag är tjock och måste till varje pris bli smal igen. Tillräcklig motivation tydligen, för nu är jag inte ett DUGG sugen på choklad längre. Aldrig. Jag äter frukt istället. Eh, typ iaf. Ikväll var ett litet undantag och jag råkade äta bara pyyttelite Noblesse (det var extrapris med ica-koret).. Won't happen again. Och lagom till jul kommer jag att ha gått ner 5 kilo så jag kan äta så mycket julmat och dricka så mycket julmust jag vill och orkar. Mm mmm.

Kodningen förstör mitt huvud en gnutta och jag vill bara bli klaaaar. Snart där. Typ.

LÅT: Albion med Babyshambles.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vännen du är inte alls tjock du är så söt som du är tycker jag :)Så det är klart att du kan äta godis så :) Vi ses på lördag då ska vi ha en hel dag ihop mysigt *längtar* så :) Puss

2006-11-28 @ 23:30:00
Postat av: Björn

Vad bra att du vunnit den psykologiska kampen över sitt choklad (och socker?) beroende.
Grattis, Carro!

2006-11-29 @ 18:15:53
Postat av: Björn

.

2006-11-29 @ 18:16:05
Postat av: Sofia

Greys anatomy är HUR BRA SOM HELST! bäst! :-)

2006-11-30 @ 09:34:18
Postat av: Carro

Tack Sandra :), och ja imorgon ska vi baka (och äta) och inte tänka ett dugg på kalorier och sånt :D

Björn, I know! Men igår var jag på bio, och syndade, lova att inte säga till nån...

Sofia, Grey's anatomy är ett av få sebara (finns ett sånt ord?) på låtsasdokumentärernas mästare (kanal5).

Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback