Träningsvärk

Jag har träningsvärk! Det är en ganska ovanlig känsla i min kropp. Igår var jag och A och simmade. Det var väldigt skönt och när tanterna skulle ha vattengympa släcktes hela hallen ner och då blev det mysigt också. Jag gillar egentligen inte att träna. Att anstränga mig bara för ansträngningen skull. För typ två år sedan var jag beroende av träning under några konstiga månader och jag har aldrig varit så smal som jag var då. Anyyyway. Simma är skönt, och faktiskt träning, så det ska jag forsätta med. Någon gång kanske jag till och med ställer mig längst bak i tantgympaledet... eh nä.

Och nu är jag så där osammanhängande som nog bara jag kan vara så jag slutar. Har visst en b-uppsats att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback