Tårtbuffé och gnus

Trött trött trött. Jag är trött som en gnu. Handledningen med TAO var.. givande? Han visste vad vi skulle göra i alla fall. Och det är ju.. bra.  Jag är trött. Och har snor i hjärnan. Atjoo!

Jag ser fett fram emot Sandras 25-årsfest på lördag. Jag har fått för mig att jag vill ha klänning på mig då. Och efter att ha provat varenda klänning (som uppfyllde mina kriterier) i hela göteborg igår kom jag hem med två stycken igår (givetvis inhandlade en halvtimme innan alla affärer stänge). En svart med djuuup urringning och en grön som egentligen inte var en klänning, men nästan tillräckligt lång för att tjänstgöra som en. Jag kommer förmodligen lämna tillbaka minst en av dom. Klänningshopping var svårare än jag trodde.

I tisdags var det min och älsklingens halvårsdag, ÅR, wiiie! Vi skulle gå till Steinbrenners och äta tårtbuffé (!) men var lite sent ute så vi hamnade på en mysig grekisk restaurang istället. Det gick minst lika bra. Men för att kompensera uteblivnaden av MASSA tårta (vi hade ju ändå ställt in oss mentalt på det) var vu tvunga att besöka Steinbrenner igår istället. Det var lite som att resa 70, eller kanske 100, år tillbaka i tiden. Lugnt och skönt och classy. Och TÅRTA. Och ja just det, lite soppa också.

Soooova. Vill hela min kropp men den får förmodligen vänta allt för länge ända till ikväll.

56091-38
En gnu som ser oförskämt pigg ut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska också ha klänning hade jag tänkt på lördag :) Kan du inte ta kort på dom du köpte, så jag få se, kan jag ge dig råd om du vill? PÅ lördag ska vi festa loss som bara den Carro. Du och Jag som förr visst är du på? Puss

2006-11-09 @ 14:30:26
Postat av: Carro

Nu har jag köpt en annan klänning :D Jag nöjd. Vi kommer vara så fina på lördag och ha såå kul!! :) Vi hörs senare. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback