Nostalgiafton

Jag lämnde tillbaka båda klänningarna idag. Detta efter att ha hittat en annan klänning som var mycket finare och satt mycket bättre och... ja. Det var klänningen jag letade efter hela eftermiddagen igår men inte hittade. Den är kort och v-ringad och svart med silvermönster på. Och jag är nöjd och glad!

Ikväll har jag och A spelat Super Mario Bros! Jag fick aldrig nåt TV-spel när jag var liten och valde kompisar efter om de hade Nintendo 8bit eller inte.

Och nu har vi lyckats ladda ner alla sex delar av Stolthet och fördom (ni vet den där serien som gick för typ 10 år sedan som bara var sååå bra). Vi såg filmen i helgen, den med Kiera Knightley, och i den var det  en riktig Fjant-MrDarcy. Så nu: Colin Firth och tända ljus och melon (för frukt är godis! ehe.) och mys under filten.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej hej! Kommer du ihåg mej? Din bloggpolare! Jag hittade hit igen. Mår du bra?

Postat av: Carro

Hallå, klart jag minns dig! Jag mår bra men jag måste skriva en b-uppsats och det är lite bläigt. Hur är det med dig? Vad gör du nu?

2006-11-12 @ 12:16:40
URL: http://istalletforljud.blogg.se
Postat av: Jossan

Aha! Om vadå? Jag är bosatt i Stockholm. Jobbar och står i. Till våren blir det plugg, och guess what? Det blir journalistik. Äntligen vågar jag! Det känns helrätt! (Peppar peppar)

2006-11-12 @ 22:58:49
URL: http://jossanberga.blogspot.com
Postat av: Jossan

Vad handlar den b-uppsatsen om? Sånt där suger, jag vet. Men tillfredsställelsen som infinner sej efter lämning är oslagbar! Tänk på den! Jag mår fint. Jobbar och står i. Plugg till våren, och vet du vad?! Det blir journalistik här i Stocholm. Äntligen vågar jag (peppar, peppar)!

2006-11-13 @ 11:36:59
URL: http://jossanberga.blogspot.com
Postat av: Carro

B-uppsatsen kommer vara en kvantitaviv tidningstudie av hur de fyra största morgon- och kvällstidningarna har skrivit om klimatförändringarna de senaste 15 åren.. typ. låter asspännande eller hur? Gud vad kul att du ska plugga journalistik! Helt rätt tror jag! Vart? JMG är sveriges bästa journalistutbildning har jag hört ;)

2006-11-14 @ 13:16:55
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback