Hemma

Jag och A är på en hemturné. Igår anlände vi till mariannelund och om några dar drar vi vidare till västerås. Vi ska givetvis göra massvis på uppsatsen när vi är hemma.. Jaa då. ... I morse lekte vi hockeyföräldrar och följde med Jonathan till Eksjö där han skulle träna ishockey. Det var svinkallt i hallen och jag är glad att jag tog tjock jacka, men de små pojkarna var jättesöta där de åkte omkring (97-00:or) och dribblade och tacklades. Lite beklämmande bara att samtliga åker bättre skridskor än mig... Ehum.
Anders fick förresten en duärgodkändlapp av Linnéa idag. Det är stort.
Mitt hår är jättefett men det gör inget för det är så mörkt här i skogen i alla fall så det är ingen som ser.

Kommentarer
Postat av: Ina

Det bästa med vintern, man behöver inte tänka lika mycket på att vara fräsch hela tiden ;)

Hoppas ni får det mys i Västerås :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback