Grått

Väntar (med spänning) på mail från TAO. Och innan det kommit kan vi inte fortsätta. Eller jo, vi kan ju läsa asspännande böcker om klimatförändringar och sätta oss in i ämnet. Men nä. Inte nu. Det reeeegnar ute och är grått grått grått. Allt känns grått, och jag med. Blä.

Och så sämst text i en låt just nu... :

Jag vill kasta loss
Lära mig slåss
Raka av mitt hår
Bäras ut på bår
Ta tjuren vid hornen och hålla dem hårt
Lita på sanningen och kväva all gråt
Börja sluta tro
Låta vansinnet gro
Jag vill sparka bakut
Göra nåt sjukt
Släcka fyren på berget som räddade liv
och smita från smällen med 7milakliv

Aj då.

Kommentarer
Postat av: Malin

Börja sluta. Den killen (för övrigt från Örebro) borde ju gräva ner dig själv nånstans snart. Eller slå sig samma med Orup "jag har matat katterna"...

Postat av: Nelli

Lustigt..precis det tänkte jag också när jag hörde låten första gången. Nödrimstarzan har fått ett nytt ansikte. Uslast någonsin, verkligen.

Hur kom Orup in i det här?
Mannen är ju en poet i jämförelse...

2006-11-22 @ 20:12:04
URL: http://nelliandersson.blogspot.com
Postat av: Malin, saknar Gbg

hahaha har aldrig tänkt på texten, mest trallat med! får nog sluta med det nu när jag har läst på..
tråkigt nog finns typ bara rix fm här i borås och dom spelar den här låten ungefär varannan sekund, så det blir svårt att undvika..
puss

2006-11-23 @ 15:10:53
Postat av: Carro

Haha ja nödrimstarzan summerar det ganska bra! Stackars hunkmartin att han är så dålig.
Malin (M): Lyssna på P3! Det måste finnas i Borås. Undvik RixFm till varje pris... Ses vi snart!? Puss

2006-11-23 @ 22:09:54
URL: http://istalletforljud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback