Tjohej

Hej vänner och alla andra. Efter uppmaning från klasskamrat Johanna kommer här en blogguppdatering direkt från mitt händelserika liv.

Jag hatar jobbet mer än nånsin. Är äckligt, förbannat trött på allt som har med det att göra. Men, inte långt kvar nu.

Mamma och pappa är på semester, så nu har jag och Cissi och Johan FF. Föräldrarfritt. Ojojoj vi måste nog anordna lite spritfester och sånt busigt. Öh. Eller kanske inte. Snart kommer iaf A hit och räddar mig från att vara femte hjulet. Det ser jag fram emot, minst sagt. Vi ska pussas och bada kvällsdopp och njuta av nerförsbacken.  

Just nu är jag hundvakt åt Baloo. Han är söt men lite rastlöst och inne i sin dampigaste period (den mellan åtta och tio på kvällen typ). Det passar inte tröttsomengnucarro så bra. Men rätt mysigt med vovve i huset iaf.

Sjukt osammanhängande.  Det är bäcksvart ute och redan augusti. Sommaren har sprungit 100-meterslopp och är snart framme i mål. Konstigt hur nåt som varit så segt och jobbigt samtidigt har gått så fort. Snart snart kommer jag hem.


56091-12

BebisBaloo och lite ben.

56091-11

Samma hund, björn, eh nåt och sötLinnéa och snyggJonathan. (Jag är världens stoltaste moster.)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Carro: Jag är mycket nöjd med att du hörsammade min uppmaning. :)

Postat av: Sofia

Fattar ni vilken kanon-återförenings-fest vi ska ha inför HT-06?? Fast den får vänta till efter 31 augusti...för då kommer jag hem! Lova? Inte en öööl innan dess...hahaha

2006-08-03 @ 16:18:42
URL: http://benholm.blogspot.com
Postat av: Johanna

Sofia: Jaaa! :D

2006-08-05 @ 09:09:10
URL: http://headmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback