Här har ni mig igen

Det är fredag. Fast det känns som tisdag och jag är veckoblind som fan. Har jobbat idag. Det har aldrig varit så tråkigt som nu. Jag har tio stycken jobbpass kvar, inräknat de tre som jag tänker jobba fast jag egenligen inte måste men som jag kommer vara glad över i höst när jag får massa (öh, eller nåt) pengar. Vad gör man inte för att för en gång skull inkassera lite lön och inte lÅn på kontot. Tio. Det låter inte så lite som jag vill. Men efter imorgon är det ensiffrigt antal kvar. Och vissa är ju inte alls särskilt långa. Och förhoppningsvis kommer minst ett försvinna (mina jobbarkompisar är förmodligen sjukt trött på mitt ständiga pusslande). Men. Vad gör man inte för Kärleken.

Söndag till igår var jag i göteborg. Underbart. Varje stund jag får ha Anders nära är perfekt. Fånigt. Osannolikt. Jag vet. Men så är det faktiskt. Jag nyper mig fortfarande i armen varje dag.

Vi lyckades faktiskt ta oss upp och ut ett par gånger och under ett sånt tillfälle var vi på bio och såg piratfilmen. Både jag och A tyckte att det var lite väl mycket slem och Orlando Bloom. Och Stellan Skarsgård var äcklig som fan! Det var en besvikelse. Men ändå mys - jag gillar att gå på bio.

Nu väntar grill med familj men jag kanske återkommer senare, finns inte så mycket annat att göra här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback