Rubriksättning är inte mitt jobb

Ibland när man har druckit lite (eller mycket) alkohol och ska åka spårvagn hem kan man bli åksjuk. Även om man aldrig är åksjuk annars så kan man bli det då. Åksjuk. Jag har inte skrattat så mycket, eh idag och förmodligen inte igår heller, som när Anders (en klasskamrat) hävdade just det. Det var nog sättet han sa det på - som att han verkligen trodde på det - som gjorde det så roligt. Men det kanske är ett outforskat sjukdomstillstånd. Fylleåksjuka.

En liten parentes, eller inte ens det.

Idag har jag köpt diskmedel. Äntligen kom jag ihåg det - så nu behöver jag inte vara orolig över att inte få diska. Eh. Dessutom har jag idag inhandlat toapapper, smink, trosor och choklad. Everything a girl need.
 
Ikväll ska jag städa lite, laga mat och plugga. Det jag kommer göra är förmodligen att kolla på OS och vika lite tvätt. Men ambitionen finns där iaf.

Pusshejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback