Torsdag&veckansomgått

Shit jag är slut. Idag har jag gjort ungefär ingenting men igår och i förrgår och i dagen innan det gick jag upp sju. Nåja halv åtta då. Tidigt som fan. Tre dagar i rad. BLÄ. Idag hade vi välbehövlig välförtjänt sovmorgon. Sovmorgon med Anders är det allra bästa som finns. Punkt.

Jo en sak har jag gjort idag. Råkade springa på ett par röda jeans och de råkade passa när jag provade dom. Och vips så var de köpta. Jag har ingen aning än om jag kommer använda dem men jag är bara glad över att hitta jeans som satt bra. På något lustigt sätt har jag lyckats hamna mellan strl 27 och 28. Vet inte riktigt hur det hände men det är ett gissel. Hursomhelst de röda jeansen är bonus och jakten på lagommörka jeans som ger mig killerass fortsätter.

Skolan började i måndags men höll inte med om att det var en bra idé att mjukstarta. Så helt plötsligt har vi en rad personer att hitta och artiklar att skriva. Kul men jag känner mig inte riktigt redo än. Efter helgen, som kommer tillbringas i Västerås, är jag nog toktaggad. JA! Jajemen.

Bäst just nu: att få pussas även i skolan.

Sämst just nu: mitt stora, väldigt blåa blåmärke på vänster lår. Jag måste sluta gå in i saker.

Till sist; ett så sjukt jävla bra val.





Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer ju vara asläcker i röda jeans klart de ska användas. O så är ni grymmesöta när ni är kära.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback