You wanna know what?

Oh hej oh hå. Eh, mmm.

Jag är patetisk, jag vet. Men jag ska sluta med det. Jag lovar.

Fick jobbet direkt. Ingen överläggning, ingenting. Jag charmade väl sönder. Hursomhelst. Oj oj vad grym jag måste vara. Så, ovasett vad som händer så är jag inte jobblös i sommar. Känns gött.

Övervåningen är min och täcket i flickrumssängen är otroligt mjukt och fluffigt. Jag tror till och med att jag drömde i natt att någon ville ta det ifrån mig. Så fluffigt är det. Off course I didn't let them.

När jag kommer tillbaka till GBG ska jag gå till mitt nya favorithäng Världskulturmuseet och gunga i mattorna i regnskogen. Och jag vet vem jag ska ta med mig.

Jag har yttepyttelite ont i halsen. Men nej. Jag har inte varit sjuk på typ aslänge och tänker inte bli det nu heller. Och så är det med det.

Imorgon ska mitt hår fixas till. SKÖNT. Hatar att se ut som en risbuske med utväxt.

Sömn väntar nu. Ljuvlig, befriande sömn. Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback