Nej nej NEJ

Men sluta. Nu fucking snöar det. Lägg av med det. Genast.

Så... Vad står på agendan idag?

* Fila på personporträttet. Frustrerande att jag inte får till det som jag vill.
* Söka jobb, på 7-eleven bland annat. Den stora frågan just nu är om det blir jobb i gbg eller småland i sommar. 
* Eventuellt reka för mitt reportage på Världskulturmuséet.
* Fokusera all min positiva energi på att det slutar komma vitt från skyn. JAG VILL HA VÅR.  

Något annat orkar jag nog inte med idag. Men kommer kanske bli så illa tvungen. Det går inte skjuta på saker forever.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så det snöar i Götet? Det var värst. I Stockholm är det bara kallt och ruggigt, men ingen snö faller från himlen. Alltid nåt. Kör hårt med studierna! Jag är grymt avis på dej. Och lycka till med jobbsökandet på "sleven"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback